Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), müşteriyi ve şirketi bir araya getirme sürecidir. Başarılı bir işi sürdürmek için işletme, müşterileri ile pozitif bir ilişki kurmak ve sürdürmek zorundadır. CRM‘in amacı da bir şirketin mevcut müşterilerini elinde tutma

Tekirdağ Estemed Kusursuz Bir Cilt İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), müşteriyi ve şirketi bir araya getirme sürecidir. Başarılı bir işi sürdürmek için işletme, müşterileri ile pozitif bir ilişki kurmak ve sürdürmek zorundadır. CRM'in amacı da bir şirketin mevcut müşterilerini elinde tutmasına ve yeni müşteriler kazanmasına yardımcı olmaktır. CRM’in uygulanabileceği birçok farklı alan vardır.
Haber Teknoloji 11 Ocak 2019 Bu Haber 504 kişi tarafından okundu.

tekirdağ Yeni Başlayanlar İçin CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi Temelleri

Pazarlama Yatırımlarınızı Doğru Hedef Kitleye Yapın

Hedefli pazarlama, hedef kitle hakkında bilgi toplanarak hayata geçirilir. Bu bilgiler alışkanlıklar veya demografik bilgiler olabilir.

Bunun arkasındaki fikir, işletmelerin bir müşterinin neyi satın aldığını analiz etmesi ve ardından satın alma alışkanlıklarına göre belirli ürünleri bu müşteriye pazarlamasıdır. İşletmeler indirim kartlarını ve özel mağaza kredi kartlarını kullanarak satın alma alışkanlıklarını takip etmektedir.

Hedefli pazarlama internet üzerinden de uygulanabilir. Amazon.com'un satın alma alışkanlıklarına ve ürün derecelendirmelerine dayalı ürün önerileri vardır. Müşterilere pazar hedefli ürünlerin e-postaları da gönderilebilir. Doğru ürünleri doğru müşterilere pazarlamak, bir işletmenin satışlarını minimum maliyetle maksimum ölçüde artırabilir.

Çağrı Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri

Bir ürün siparişi vermek veya bir ürün/markayı şikâyet etmek için çağrı merkezlerini aradığınızda otomatik bir çağrı yanıtı ile karşılaşırsınız. (“Lütfen sorular için 1'e, yorumlar için 2'ye basın”) Bu iletişim CRM içermektedir. Çağrıları alan müşteri ve iş etkileşimlerini izleyen çağrı merkezleri, genellikle CRM barındıran programlar ile çalışır. CRM yöneticileri, çağrı merkezlerini mümkün olduğunca verimli ve müşteri dostu hale getirmeye çalışır. Çünkü otomatik bir sistemde kolayca gezinebilen bir müşterinin, gelecekte aynı şirketle iş yapma olasılığı daha yüksektir.

Bir şikâyette, sorunları hızlıca yanıtlanan bir müşterinin bir şirketin ihlallerini affetmesi ve unutması daha olasıdır. Müşteri hizmetleri, tüm CRM süreçlerinin ve stratejilerinin belkemiğidir.

CRM Satıcıları

Verileri başarılı bir şekilde toplamak, çağrı merkezlerini yönetmek, verileri analiz etmek ve değişiklikler yapmak için işletmelerin CRM yazılımlarına ihtiyaç duymaları şaşırtıcı değildir. Dünyada Microsoft gibi firmalar CRM satışı yapmaktadır. Paket programlar dışında ‘’işletmelere özel’’ programlar da yaratılabilmektedir. Bu programları satan global firmalardan, kobilerin satın alması çoğu zaman maliyetleri yüzünden mümkün olmamaktadır. Ancak işletmelere özel CRM programı yazan ve her işletmeye uygun fiyatlar sunan bir firma var; Ecra. Daha yakından tanımak ve incelemek isterseniz aşağıdaki makaleyi okuyabilirsiniz:

https://ecra.io/crm-programi/

CRM Uygulamaları

Birçok farklı CRM uygulaması vardır. Bazı CRM uygulamaları web tabanlı olup bir tarayıcı üzerinden erişilebilir. Diğer CRM uygulamaları, çeşitli uygulamalarda veri girişlerini ve veri yönetimini entegre etmek için yerleşik programlara sahiptir.

CRM satıcıları da her müşteriye özgü olan belirli stratejilere sahiptir. Bir CRM satıcısının hedefi sadece bir şirketi en son CRM teknolojisiyle güncellemek değil; aynı zamanda şirket / altyapı ilişkisini müşteri / şirket ilişkisinin gelişebileceği şekilde tasarlamaktır.

Sonuç

Müşteriyi tanımak, başarılı bir işin anahtarıdır. Müşteri ilişkileri yönetimi, bir işletmenin müşterilerini analiz ettiği ve buna göre değişiklikler yaptığı süreçtir. CRM satıcıları, en iyi CRM yöntemleri hakkında uygulamalar ve öneriler sunar.

Çoğu gözlemci, CRM uygulamalarının yeni stratejiler ve teknolojiler ile gelişmeye devam edeceğine inanmaktadır. Günümüzde tüm işletme ve markalar için CRM büyük önem taşımaktadır.

https://www.ecra.io/

Tekpara GPR RADAR El Yapımı Alan Tarama Dedektörleri - Metal Dedektörü - Altın Arama Çubukları Fiyatları - Rezistivite Cihazı Modelleri Dedektör Dünyası
 haberleriCep Telefonumuzu Neye Göre Seçmeliyiz?


TEKNOLOJİ 29 Temmuz 2019
genel haberleri
 haberleriMonster ABRA A7 V10.2 İncelemesi!


TEKNOLOJİ 13 Nisan 2019
genel haberleri
 haberleriELDER ve Boğazgücü'nden Başkan Gökhan'a Ziyaret


GÜNDEM 14 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriTürk Metal Sendikası'ndan Başkan Çetin’e Ziyaret


GÜNDEM 14 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriYavru Yunusun Ölüsü Kıyıya Vurdu


GÜNDEM 12 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriTekirdağ'da Motosiklet Arabaya Çarptı: 2 Yaralı


GÜNDEM 12 Ekim 2019
genel haberleri
Haber Ara :
Size Özel Yeni Model Otantik - Özel Tasarım Takılar ve Aksesuarlar, kolye küpe bileklik modelleri en uygun takı fiyatları
çorlu emlak ilanları
facebooktwitterrsssanalbasin.com üyesidir
online alışveris

59.COM.TR ve alt sayfalarında gezdiğinizde kullanım şartlarını kabul etmiş sayılırsınız. Sitede yer alan her türlü yazılı ve görsel materyalin kaynak belirtmeden izinsiz kopyalanması ve kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre suçtur. Her Hakkı Saklıdır. © 2015 TASARIM muhabbet.org