Pazarlamanın nereye gideceğini tahmin etmek artık zor değil. Çünkü şu an biz bu değişimi sonuna kadar yaşıyoruz. Günümüzde geleneksel pazarlama, eskiden olduğu gibi bugün de kitlelere ulaşmakta başarısız olmaya devam ediyor. Gazetelerin ve dergilerin moda

Tekpara GPR RADAR El Yapımı Alan Tarama Dedektörleri - Metal Dedektörü - Altın Arama Çubukları Fiyatları - Rezistivite Cihazı Modelleri Dedektör Dünyası
Pazarlamanın nereye gideceğini tahmin etmek artık zor değil. Çünkü şu an biz bu değişimi sonuna kadar yaşıyoruz. Günümüzde geleneksel pazarlama, eskiden olduğu gibi bugün de kitlelere ulaşmakta başarısız olmaya devam ediyor. Gazetelerin ve dergilerin modası azaldı, TV ve radyo da büyük bir şekilde güç kaybediyor.
Haber Teknoloji 11 Ocak 2019 Bu Haber 661 kişi tarafından okundu.

tekirdağ Dijital Ajanslar ve Günümüzde Dijital Pazarlama Dünyası

Pazarlama dünyası değişti.

Sık sık, bu cümleyi duyuyoruz. Peki, nasıl değişti? Değişti de ne oldu?

Pazarlamanın nereye gideceğini tahmin etmek artık zor değil. Çünkü şu an biz bu değişimi sonuna kadar yaşıyoruz. Günümüzde geleneksel pazarlama, eskiden olduğu gibi bugün de kitlelere ulaşmakta başarısız olmaya devam ediyor. Gazetelerin ve dergilerin modası azaldı, TV ve radyo da büyük bir şekilde güç kaybediyor.

Günümüzde bir işi pazarlamak için en etkili yolun dijital stratejiler olduğunu düşünüyoruz. Bundan dolayı artık pazarlamayı dijital ve geleneksel olarak ayırmayı da çok doğru bulmuyoruz. Pazarlamanın dijital bağımsız olabileceğini düşünmüyoruz.

Bir örnek verecek olursak; geleneksel pazarlama eski FM radyonuzun favori şarkınızı karşınıza çıkarmasını beklemek, dijital pazarlama ise mobil cihazınızın favori şarkınızı size sunmasıdır. Sizce de dijital pazarlama çok daha önde değil mi?

Peki, Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital pazarlama, teknoloji ile veri odaklı ve hedefli marka tanıtımıdır. “Dijital pazarlama” terimi, mobil uygulamaları, podcast'leri ve diğer dijital medya biçimlerini kapsar. İnternet, dijital pazarlamacının elindeki tüm bu araçların ve kanalların merkezidir.

Dijital pazarlama son derece organize, son derece hedefli ve gerçek zamanlı olarak ölçülebilir sonuçlar sunar. Dijital pazarlamada tahmini çalışma yoktur. Stratejiler neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını görmek için sürekli test edilir. Sonuçları ölçmenizi ve stratejilerinizi hızlıca hayata geçirmenizi sağlar.

Dijital Ajans Nedir?

Dijital ajanslar geleneksel pazarlama ajanslarından farklıdır, çünkü bunlar dijital dünyada sonuç odaklı pazarlamaya odaklanır. Ölçülebilir pazarlama ve yatırımın dönüşü (ROI) bu tarz ajanslarda en önemli konuların başında gelir. Bu ajanslar, ölçülebilir sonuçlar sağlamak için birtakım strateji uzmanlarını, danışmanları, yaratıcıları ve geliştiricileri bir araya getirir. Dijital ajanslarla çalışarak marka kimliğinizi nasıl daha yaygınlaştırabilirsiniz, detaylı bilgi alabileceğiniz bir makale:

https://netuce.com/dijital-ajanslar-ile-marka-hikayenizi-yaratin/

Dijital Ajans Ne Yapar?

  1. Dijital Ajanslar İşletmenizi Geliştirir

İyi bir dijital ajans, pazarlama faaliyetlerinizi büyütmek için sonsuz sayıda fikre sahiptir. Verimliliği artırmak için şirketinizle birlikte çalışır. Onların yardımıyla hedeflerinizi daha iyi tanımlayıp ölçülebilir hedefler belirleyebilirsiniz.

  1. Dijital Varlığınızı Kuvvetlendirir

Dijital bir pazarlama ajansı, dijital faaliyetlerinizi geliştirmek için kapsamlı bir şekilde çalışacaktır. Örneğin son derece etkili, kullanıcı odaklı bir web sitesi, markanızı çevrimiçi olarak sergilemenize olanak tanır. Bu da ideal müşterilere ulaşmak için hangi platformları ve kanalları kullanmanız gerektiğini öğrenmenizi sağlar.

  1. Dijital Ajanslar Yatırım Getirisini Artırır

Dijital pazarlama ajansının sunduğu en önemli hizmetlerden biri, yatırım getirilerinizde sürekli ve güvenilir bir destek olmasıdır. Daha yüksek yatırım getiri, daha yüksek kâr demektir.

Dijital pazarlamada durulma asla yoktur. İyi bir dijital ajans, yatırım getirinizi artırmak ve genel verimliliğinizi artırmak için stratejilerini sürekli test etmekten ve tekrar gözden geçirmekten asla vazgeçmeyecektir.

Dijital ajanslar web sitenizin trafiğini değerlendirecek, yatırım yapmak için en iyi platformları belirleyecek ve pazarlama faaliyetleriniz ile sundukları sonuçlar arasındaki dengeyi sürekli olarak sürdürecektir. Dijital pazarlama ajansıyla çalışmak, potansiyel müşterilerin müşterilere dönüşmesi anlamına gelir. Bu da uzun vadede satış büyümesi demektir.

Düşünmeniz gereken bir şey daha: Kendi dijital pazarlama departmanınızı oluşturmak için en azından bir pazarlama stratejisti, pazarlama yöneticisi, tasarımcı, reklam yazarı ve developer bulundurmanız gerekir. Dijital ajanslarla çalışmanın maliyetini ve tam zamanlı çalışanlara sahip olmanın maliyetini kıyaslayarak doğru kararı verebilirsiniz.

https://netuce.com

Size Özel Yeni Model Otantik - Özel Tasarım Takılar ve Aksesuarlar, kolye küpe bileklik modelleri en uygun takı fiyatları
 haberleriCep Telefonumuzu Neye Göre Seçmeliyiz?


TEKNOLOJİ 29 Temmuz 2019
genel haberleri
 haberleriMonster ABRA A7 V10.2 İncelemesi!


TEKNOLOJİ 13 Nisan 2019
genel haberleri
 haberleriELDER ve Boğazgücü'nden Başkan Gökhan'a Ziyaret


GÜNDEM 14 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriTürk Metal Sendikası'ndan Başkan Çetin’e Ziyaret


GÜNDEM 14 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriYavru Yunusun Ölüsü Kıyıya Vurdu


GÜNDEM 12 Ekim 2019
genel haberleri
 haberleriTekirdağ'da Motosiklet Arabaya Çarptı: 2 Yaralı


GÜNDEM 12 Ekim 2019
genel haberleri
Haber Ara :
çorlu emlak ilanları
facebooktwitterrsssanalbasin.com üyesidir
online alışveris

59.COM.TR ve alt sayfalarında gezdiğinizde kullanım şartlarını kabul etmiş sayılırsınız. Sitede yer alan her türlü yazılı ve görsel materyalin kaynak belirtmeden izinsiz kopyalanması ve kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre suçtur. Her Hakkı Saklıdır. © 2015 TASARIM muhabbet.org