2018 Yılında 145 Bin Çağrı ve Sorgulama Yapıldı

Size Özel Yeni Model Otantik - Özel Tasarım Takılar ve Aksesuarlar, kolye küpe bileklik modelleri en uygun takı fiyatları
Çorlu Belediyesi vatandaş odaklı çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda 2018 yılında Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen hizmetler kapsamında 145 bin vatandaşımıza çağrı merkezi, dilekçe ve internet üzerinden hizmet verilirken 47 bin vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden yararlandı.
Haber Gündem 10 Ocak 2019 Bu Haber 173 kişi tarafından okundu.

tekirdağ 2018 Yılında 145 Bin Çağrı ve Sorgulama Yapıldı

Konuyla ilgili olarak açıklamada bulunan Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları ve e-devlet kapısı üzerinden binlerce vatandaşın Çorlu Belediyesi hizmetlerinden faydalandığını söyledi.

Başkan Yardımcısı Perin yaptığı açıklamada;  "Belediyemiz Halk Masasında 2018 Yılında 30.001 adet dilekçe alınmış, 444 99 59 çağrı merkezinde ise 26.151 vatandaşımızın çağrısı yanıtlanarak hizmet verilmiştir. 2018 yılında vatandaşlarımızdan gelen 11.480 adet istek ve talepler kayda alınarak ilgili müdürlük ve birimlere iletilmiş, yine bu birimlerden gelen cevaplar da vatandaşlarımıza çağrı merkezimiz ve SMS ile yanıtlanmıştır.

2018 yılında e-belediye hizmetimiz üzerinden yaklaşık 12 Milyon TL tahsilât sağlanmıştır. Belediyemiz web sitesi 2018 yılında 266.589 kişi tarafından ziyaret edilmiş, 2.475 vatandaşımız da belediyemiz Whatsapp iletişim hattından hizmet almıştır. Belediyemiz web sitesinde yer alan online kent rehberi/e-imar sorguları vatandaşlarımız tarafından aktif olarak kullanılmış ve 38.405 defa sorgulanmıştır.

E-devlet kapısı üzerinden toplam 9.464 defa sorgulama işlemi yapılırken, taşınmaz servisinde beyan kontrol işlemleri için 27.300 vatandaşımıza hizmet verilmiştir. Ayrıca 2017 yılı Temmuz ayında başlayan ücretsiz internet hizmeti kapsamında 47.119 vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden faydalanmıştır." dedi.

Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, 01 Ocak 2018-31 Aralık 2018 tarihleri arasında gerçekleşen çağrı ve dilekçelerin %99.65 oranında sonuçlandırıldığını ve vatandaşların konu hakkında bilgilendirildiğini ifade etti.

Prefabrik & Çelik Evlerde Ekonomik Sağlam Çözümler Adalı İnşaat
 haberleriTekirdağ‘da ‘Engelsiz Yaşam Pikniği‘


GÜNDEM 18 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriSICAK HAVALARDA DİYABET HASTALARINA 6 ÖNEMLİ UYARI


GÜNDEM 18 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriTarım ve hayvancılık için 7/24 çağrı merkezi talebi


GÜNDEM 17 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriGÜNEKAB Meclis toplantısı 18 Haziran’da


GÜNDEM 17 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriTOPLU TAŞIMA ARAÇLARINA KLİMA DENETİMİ


GÜNDEM 17 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleri“TOPLUMUN NABZINI YAKALAMAYA ÖZEN GÖSTERİYORUZ”


GÜNDEM 17 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriMarmaracık Mahallesi Parkına Kavuşuyor


GÜNDEM 15 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriÇOCUK EDEBİYATI MATERYAL SERGİSİ


GÜNDEM 15 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriTSO ÜYELERİNE İNDİRİM


GÜNDEM 15 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriESNAF GIRTLAĞINA KADAR BORÇTA!


GÜNDEM 15 Haziran 2019
genel haberleri
 haberleriTekirdağ'da Jandarmanın Kuruluşu Kutlandı


GÜNDEM 15 Haziran 2019
genel haberleri
facebooktwitterrsssanalbasin.com üyesidir
online alışveris

59.COM.TR ve alt sayfalarında gezdiğinizde kullanım şartlarını kabul etmiş sayılırsınız. Sitede yer alan her türlü yazılı ve görsel materyalin kaynak belirtmeden izinsiz kopyalanması ve kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre suçtur. Her Hakkı Saklıdır. © 2015 TASARIM muhabbet.org